Περιγραφή Μαθήματος
Η ανάπτυξη του διαδικτύου και η ευρεία αποδοχή του ως ένα πλαίσιο διεξαγωγής συναλλαγών και αλληλεπίδρασης μεταξύ επιχειρήσεων και ατόμων, έχει αναδείξει το σημαντικό ρόλο του επιστημονικού πεδίου του Ηλεκτρονικού Marketing, στο σύγχρονο επιχειρείν. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι η μετάδοση γνώσεων και η απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων, καθώς και η ανάπτυξη ερευνητικών ικανοτήτων και σκέψης στους σπουδαστές, με απώτερο σκοπό την σε βάθος κατανόηση του state of the art τόσο στην Θεωρία όσο και στην Επιχειρηματική Πρακτική.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Το Περιβάλλον του Ηλεκτρονικού Marketing
Εισαγωγή στο Μάθημα, Παρουσίαση Ορισμών και Βασικών Εννοιών. Παρουσίαση Επιτυχημένων Παραδειγμάτων Ηλεκτρονικού Marketing, Ανάλυση των Βασικών ειδών Ηλεκτρονικού Marketing, Παρουσίαση της Επιστημονικής και Ερευνητικής Κοινότητας του πεδίου με αναφορά σε ερευνητικά κέντρα, μεγάλων ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων του χώρου. Σύνοψη της Ερευνητικής Ατζέντας και της Επιχειρηματικής Πρακτικής του πεδίου.
Είδη Ηλεκτρονικού Marketing
Συστηματική Παρουσίαση των Διαφόρων Ειδών Ηλεκτρονικού Marketing: Online Marketing, E-mail Marketing, Επιχειρηματική Eυφυΐα και Έξυπνοι Πράκτορες (Intelligent Agents), Podcasting, Ηλεκτρονικές Αγορές (e-marketplaces), Ηλεκτρονικές δημοπρασίες, Ηλεκτρονικοί Κατάλογοι, Podcasting, Διαχείριση Κοινωνικών Δικτύων κ.α.
Στρατηγικές Ηλεκτρονικού Marketing
Πλήρης ανάλυση των επιμέρους Στρατηγικών του ηλεκτρονικού Marketing: Διαχείριση Επιχειρηματικής ταυτότητας, Εξατομίκευση, Ηγεσία Κόστους, Διαφοροποίηση, Μοντέλα συμμετοχής, Αύξηση Πωλήσεων, Μοντέλα τιμολόγησης, τμηματοποίηση και Κάλυψη Αγορών, Διείσδυση σε Νέες Αγορές, Ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και προϊόντων, Affiliate Marketing, Search Engine Optimization, κ.α.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικού Marketing
Παρουσίαση τεχνολογιών και εργαλείων ηλεκτρονικού marketing. Εργαλεία επιχειρηματικής Ευφυΐας (Business Intelligence), Συστήματα Αποτελεσματικής Διαχείρισης Πόρων(Efficient Resource Planning systems), Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων με Πελάτες (Customer Relationship Management), Data mining and Data Warehousing, Campaign management systems, E-commerce store and E-marketing platforms, Podcasting, Search Engine
optimization tools, Bulk Mail management, Εργαλεία Διαχείρισης Προφίλ, Εργαλεία Εξατομίκευσης. Εργαλεία Σχεδιασμού Πλάνων ηλεκτρονικού Marketing, New Media
Αναδυόμενες Τεχνολογίες Ηλεκτρονικού Marketing
To Κοινωνικό Διαδίκτυο (Social web) και οι επιπτώσεις του στο ηλεκτρονικό Marketing:
Παρουσίαση και Ανάλυση σε βάθος, του Web 2.0 ή αλλιώς Social Web, με απώτερο σκοπό την κατανόηση των σημαντικών αλλαγών που επιφέρει στην ηλεκτρονική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών
O Σημασιολογικός Ιστός (Semantic Web) και η Επιχειρηματική Ευφυΐα (Business Intelligence)
Παρουσίας προηγμένων τεχνικών, καθώς και της οντολογικής μηχανικής, στην κατεύθυνση ενδυνάμωσης των εφαρμογών του ηλεκτρονικού Marketing.
Βέλτιστες Πρακτικές και Επιχειρηματικά Μοντέλα ηλεκτρονικού Marketing.
Παρουσίαση και ανάλυση, δέκα επιλεγμένων παραδειγμάτων από το διεθνή και ελληνικό χώρο με σαφή αναφορά στο επιχειρηματικό μοντέλο που υιοθετήθηκε: π.χ. Google, Yahoo κ.α.
Επιστημονική Έρευνα και Ηλεκτρονικό Marketing
Αναλυτική Παρουσίαση ερευνητικών μεθόδων, με έμφαση σε ποιοτικές και ποσοτικέ μεθόδους. Υποστήριξη σπουδαστών στην ανάπτυξη του ερευνητικού τους υποδείγματος στα πλαίσια των ομαδικών εργασιών.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -